ثال به صال

ای بابا !
یه سال دیگه هم گذشت...
به کوتاهی افتادن برگ از درخت ، به کوتاهی قله ی آرزو های بزرگ ، به کوتاهی یک ثانیه ، به کوتاهی یک لحظه ، به کوتاهی عمر ، به کوتاهی ...

وقتی نزدیک ترین دوستت میشه بزرگترین دشمنت وقتی بزرگترین دشمنت میشه نزدیک ترین دوستت ...

وقتی کسایی که دوسشون داری ازت متنفر میشن ، وقتی از کسایی که دوسِت دارن متنفر میشی ...

وقتی چیزای بزرگ برات کوچیک میشه ، وقتی چیزای کوچیک برات بزرگ میشه...

وقتی فقط یه قدم تا آرزوهات فاصله داری...
وقتی دیگه هیچی برات اهمیت نداره...
وقتی میخای بگی لقِ همه چی !


این جور موقه ها یه صدا تو گوشم میگه :

نذار که درد برسه به استخون خورد بشه !
نذار یه شمع کوچیک تو مسیرت نور بشه !
نخواه که مرد بشی...
قهرمان شی طرد بشی...



یه سال دیگه هم گذشت !
خوش گذشت...
بد گذشت...
کلن خوبی و بدی با همن !

رنگ زندگی خاکستریه ...



+امروز نتایجو  میدن ! نمیدونم چی میشه !
نمیدونم قبول شدم یا نه !

نمیدونم چرا گرگا اهلی نمیشنو تو قفس نمیمونن !
نمیدونم چرا سگا مثه قناریا نمیخونن !
باور کن نمیدونم کافر شی سنگ میشی یا دل مثه واژنِ خالی باشه تنگ میشه !

نمیدونم چرا حرفام تو دهن نمیمونن یا چرا سرِ شب رو به سحر نمیدوزن !
نمیدونم چرا جنگ رو برعکس نمیخونم !
نمیدونم چرا علامت سوالو برعکس نمیکنمو جواب نمیگیرم !
نمیدونم ...
نمیدونم...
نمیدونم !
از زندگی بریدم آره بد بریدم که دیگه تنم نمیره...


نظرات 5 + ارسال نظر
ثروناظ یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

نههههههههههههه کی گفته من ازت متنفرم؟! :D

اعتماد به نفست تو حلقم :D

نفیسه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ

- امم خوب شروع میکنیم ،بعله ،بعله .
میدونی نمیخوام نصیحت کنم مزخرف بگم یاهرچیزدیگه ای :)
به خاطرهمینم انگشتامُ کنترل میکنم که فقط بگم متاسفم واینکه باآرزوی بهترین چیزها مثلا" .
میدونی تموم این المپ ،کنکورو... بخشی ازدنیای نوجوونی ـه ویه راه برای قرارگرفتن توی راه بزرگ ترهدف ،اینا هدف نیستن خودشون :]

آره ... :-)

مرضیه پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://http://zendegiepari.blogfa.com/

شب هایم میگذرد
بدون اینکه
دلم هوای آغوشت را داشته باشد
آغوشت ارزانی دیگران
من مهمان
پاهای بغل کرده ام هستم...
و این آرامشم را حتی
با تو عوض نمیکنم

منو میگی ؟ :پی

نفیسه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

معلومه که آره:دی

:))

سروناز چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد